28 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Νεκρός 65χρονος που έπεσε στις γραμμές του μετρό

Όλες οι κατηγορίες: ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ , ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Τραγικό περιστατικό σημειώθηκε σήμερα στον σταθμό του μετρό στο Σύνταγμα, όπου ένας 65χρονος άνδρας έχασε τη ζωή του όταν έπεσε στις γραμμές. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις των Αρχών, ο θάνατός του αποδίδεται σε αυτοχειρία.

Ο σταθμός του Συντάγματος στη Γραμμή 2 του Μετρό ήταν εκτός λειτουργίας από τις 08:00 περίπου και δόθηκε ξανά σε λειτουργία λίγο πριν τις 10:00.

Για περίπου δύο ώρες στη Γραμμή 2 του Μετρό η κυκλοφορία προσωρινά διεξαγόταν στα τμήματα Ανθούπολη-Πανεπιστήμιο και Ακρόπολη-Ελληνικό.

Ο σταθμός Σύνταγμα για τη Γραμμή 2 ήταν εκτός λειτουργίας και δεν υπήρχε ανταπόκριση με τη Γραμμή 3.

Ο σταθμός Σύνταγμα για τη Γραμμή 3 ήταν ανοιχτός εξ αρχής.

Προηγούμενο Άρθρο

ΠΑΣΟΚ: Στις 17 Φεβρουαρίου ανοίγει η πλατφόρμα για τους συνέδρους

Επόμενο Άρθρο

Επεισοδιακή καταδίωξη στο κέντρο της Αθήνας: Συνελήφθη 16χρονος που οδηγούσε κλεμμένη μοτοσυκλέτα, τραυματίστηκε ελαφρά αστυνομικός

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ – Μπαράζ συλλήψεων στο Ρέθυμνο με εντολή Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας – Χειροπέδες σε λογιστές και στελέχη

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΗ επιχείρηση που εκτυλίχθηκε τις τελευταίες ώρες στο Ρέθυμνο και την επαρχία Μυλοποτάμου δεν είναι απλώς μια ακόμη αστυνομική έφοδος· […]

ΟΠΕΚΕΠΕ: Διέρρευσε ο πρώτος διάλογος από τη δικογραφία – “Έφτιαξες το θέμα του;”

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣυνομιλίες και μηνύματα που αφορούν στον ΟΠΕΚΕΠΕ και στα νέα στοιχεία που προέκυψαν από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία βλέπουν το φως […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *