25 Ιουνίου, 2026
Expand search form

O Χάρης Δούκας γίνεται ο «κακός δαίμονας» για την κυβέρνηση

Όλες οι κατηγορίες: ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ , ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κοινοποιήστε

Το συνέδριο της ΚΕΔΕ στην Αλεξανδρούπολη έκρυβε δυσάρεστες εκπλήξεις για την Κυβέρνηση.

Οι μισοί γαλάζιοι δήμαρχοι απέφυγαν και δε ψήφισαν το ψήφισμα, της παράταξης που πρόσκειται στη Νέα Δημοκρατία. Το ψήφισμα πέρασε αλλά όχι με 50%+1 και έτσι καταγράφτηκε η πρώτη ήττα για τη Νέα Δημοκρατία στο συγκεκριμένο παιδίο.

Το ότι απέναντι βρέθηκε ένα ενιαίο μέτωπο κεντροαριστερών δυνάμεων με επικεφαλής τον Χάρη Δούκα, που παραλίγο να πλειοψηφήσουν, είναι το άλλο μήνυμα. Ο δήμαρχος της Αθήνας γίνεται ο «κακός δαίμονας» για την κυβέρνηση.

Προηγούμενο Άρθρο

Κατεβαίνουν αύριο οι αγρότες με τα τρακτερ τους στην Αθήνα

Επόμενο Άρθρο

Χρηματιστήριο Αθηνών: Επιστρέφει άνετα πάνω από τις 2.000 μονάδες με ώθηση από τις ΗΠΑ

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Στο στόχαστρο η Αγαπηδάκη από γαλάζιους Βουλευτές

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΕκνευρισμός υπάρχει με την Ειρήνη Αγαπηδάκη από αρκετούς Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας όπου βγήκαν μπροστά τις προάλλες στην τηλεδιάσκεψη για […]

To Μαξίμου «αδειάζει» τον Κυρανάκη μετά τον σάλο για τα ταξί

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΤο Μαξίμου «αδειάζει» τον αναπλ. υπουργό Μεταφορών, Κωνσταντίνο Κυρανάκη, μετά τον σάλο και την οργή που προκάλεσε στον κλάδο των αυτοκινητιστών ταξί η πρότασή […]

Επιβεβαιώθηκε η συμμαχία Καραμανλή με Σαμαρά για το νέο κόμμα

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΜια ομιλία που τράβηξε χθες τα φώτα της δημοσιότητας ήταν αυτή του Κώστα Καραμανλή στο Μέγαρο Μουσικής για το βιβλίο […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *