26 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Ο Ολυμπιακός αποχαιρέτησε τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη

Όλες οι κατηγορίες: ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Κοινοποιήστε

Παρελθόν από τον Ολυμπιακό αποτελεί ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης

Οι «ερυθρόλευκοι», μέσω ανακοίνωσης στα social media, ανακοίνωσαν την λήξη της συνεργασίας με τον 36χρονο τερματοφύλακα.

Η ομάδα του Πειραιά ευχαρίστησε τον έμπειρο γκολκίπερ για την προσφορά του γράφοντας «Αλέξανδρε σε ευχαριστούμε για όλα».

O Ολυμπιακός απέκτησε τον Πασχαλάκη ως ελεύθερο από τον ΠΑΟΚ το 2022. Συνολικά, έπαιξε σε 78 παιχνίδια σε όλες τις διοργανώσεις, ενώ κράτησε ανέπαφη την εστία του σε 34 ματς.

Στον Πειραιά κατέκτησε Πρωτάθλημα, Κύπελλο και Super Cup, ενώ ήταν και μέλος της ιστορικής ομάδας που κατέκτησε το UEFA Conference League το 2024.

Σχόλια

Προηγούμενο Άρθρο

Με μια μαχαιριά κάτω από την καρδιά δολοφονήθηκε ο 15χρονος στην συμπλοκή στην Καλλιθέα, δεν βρέθηκαν σημάδια πάλης σύμφωνα με τον ιατροδικαστή

Επόμενο Άρθρο

ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι οι 57 από τους 58 κατηγορούμενους για τις «μαϊμού» επιδοτήσεις – Δήλωναν βοσκοτόπια στην Καστοριά από την Κρήτη

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Ολυμπιακός – Προμηθέας 92-83: “Ερυθρόλευκη” κούπα στη Ρόδο και το τέταρτο σερί Super Cup στον Πειραιά!

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΟ Ολυμπιακός κατέκτησε τον πρώτο τίτλο της σεζόν, επικρατώντας του Προμηθέα με 92-83 στον τελικό του Super Cup στο κλειστό της Καλλιθέας στη Ρόδο. […]

Ολυμπιακός – Λεβερκούζεν 2-0, Champions League: Νύχτα ονείρου και ένα βήμα από τη θρυλική πρόκριση

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΟ Ολυμπιακός το ήθελε πολύ έτσι πήρε τη νίκη κόντρα στην Λεβερκούζεν με 2-0 Ο Ολυμπιακός θα αντιμετωπίσει σε μια […]

Βόλος – ΑΕΚ 2-2, Super League: Μεγαλεία στην εξέδρα… αυτοχειρία στο χορτάρι! 

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΤα είχε… όλα η “μάχη” της ΑΕΚ με τον Βόλο στο Πανθεσσαλικό το οποίο κατακλύστηκε από τους οπαδούς της “Ένωσης” που δημιούργησαν ατμόσφαιρα που θύμισε […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *