24 Ιουνίου, 2026
Expand search form

«ΟΧΙ» από το Λιβάνιο σε μητροπολιτικές λειτουργίες

Όλες οι κατηγορίες: ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ , ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Κοινοποιήστε

Ενάντια στη θέσπιση ενός ενδιάμεσου (ενός ενάμιση βαθμού αυτοδιοίκησης) όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ανάμεσα στους Δήμους και στις Περιφέρειες τάχθηκε ο Υφυπουργός Εσωτερικών Θεόδωρος Λιβάνιος στην ΚΕΔΕ που έγινε στην Αλεξανδρούπολη.

Το αίτημα είχε διατυπωθεί από τον πρόεδρο της ΚΕΔΕ Λάζαρο Κυρίζογλου που ζήτησε τη θέσπιση Μητροπολιτικής Διακυβέρνησης.

«Θα περίμενα, ενδεχομένως, να βλέπαμε μοντέλα που λειτουργούν στην υπόλοιπη Ευρώπη, όπως για παράδειγμα στο Παρίσι και στο Λονδίνο ή ακόμη και στη Νέα Υόρκη, αλλά αυτό είναι κάτι που μπορούμε να το εξετάσουμε και στο μέλλον», είπε χαρακτηριστικά ο Θεόδωρος Λιβάνιος.

Προηγούμενο Άρθρο

Συνταγή: Μοσχαράκι γιουβέτσι στη γάστρα

Επόμενο Άρθρο

Από ζήλια για μια επιδότηση του ΟΠΕΚΕΠΕ έγινε η βόμβα στα Βορίζια

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Χάρης Δούκας: Η δικογραφία για τον ΟΠΕΚΕΠΕ αναφέρει ότι λειτουργούσε ως εγκληματική οργάνωση

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΟ δήμαρχος της Αθήνας, αναφέρθηκε στον καύσωνα και τους τρόπους που μπορεί να αντιμετωπιστεί στον αστικό ιστό. Ως καθηγητής του Πολυτεχνείου, […]

Εκδήλωση-θεματική παρουσίαση για το Σχινιά με θέμα “Προβλήματα και προοπτικές” ,στο πλαίσιο του εορτασμού των ευρωπαϊκών εθνικών πάρκων, την Κυριακή 11/6 στο Μουσείο Μαραθωνίου Δρόμου από το Σύλλογο Δικαστών & Εισαγγελέων ”Θέμις”.

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣας προσκαλούμε την Κυριακή 11 Ιουνίου στις 10:30 π.μ, στο Μουσείο Μαραθωνίου Δρόμου, στην ενημερωτική παρουσίαση που διοργανώνει ο Περιβαλλοντικός […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *