24 Ιουνίου, 2026
Expand search form

«ΟΧΙ» από το Λιβάνιο σε μητροπολιτικές λειτουργίες

Όλες οι κατηγορίες: ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ , ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Κοινοποιήστε

Ενάντια στη θέσπιση ενός ενδιάμεσου (ενός ενάμιση βαθμού αυτοδιοίκησης) όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ανάμεσα στους Δήμους και στις Περιφέρειες τάχθηκε ο Υφυπουργός Εσωτερικών Θεόδωρος Λιβάνιος στην ΚΕΔΕ που έγινε στην Αλεξανδρούπολη.

Το αίτημα είχε διατυπωθεί από τον πρόεδρο της ΚΕΔΕ Λάζαρο Κυρίζογλου που ζήτησε τη θέσπιση Μητροπολιτικής Διακυβέρνησης.

«Θα περίμενα, ενδεχομένως, να βλέπαμε μοντέλα που λειτουργούν στην υπόλοιπη Ευρώπη, όπως για παράδειγμα στο Παρίσι και στο Λονδίνο ή ακόμη και στη Νέα Υόρκη, αλλά αυτό είναι κάτι που μπορούμε να το εξετάσουμε και στο μέλλον», είπε χαρακτηριστικά ο Θεόδωρος Λιβάνιος.

Προηγούμενο Άρθρο

Συνταγή: Μοσχαράκι γιουβέτσι στη γάστρα

Επόμενο Άρθρο

Από ζήλια για μια επιδότηση του ΟΠΕΚΕΠΕ έγινε η βόμβα στα Βορίζια

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Το εθνικό μέτωπο Ανδρουλάκη κερδίζει την αναγνώριση του Αντώνη Σαμαρά

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΗ πολιτική σκηνή της χώρας βρίσκεται σε μια φάση έντονων διεργασιών, με το ΠΑΣΟΚ να αναδεικνύεται σταδιακά σε έναν ισχυρό […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *