9 Ιουνίου, 2026

Η Ανατροπή στην Ενημέρωση!

Expand search form

Οι ΗΠΑ ανακοίνωσαν ότι αναχαίτισαν δύο ιρανικούς βαλλιστικούς πυραύλους στο Κουβέιτ

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΣΜΟΣ
Κοινοποιήστε

Η Διοίκηση Κεντρικών Δυνάμεων των Ηνωμένων Πολιτειών (CENTCOM) ανακοίνωσε ότι ο αμερικανικός στρατός αναχαίτισε αργά το βράδυ της Κυριακής (31/5) δύο ιρανικούς βαλλιστικούς πυραύλους που είχαν ως στόχο αμερικανικές δυνάμεις που βρίσκονται στο Κουβέιτ.

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση της CENTCOM δεν υπήρξε κανένας τραυματισμός αμερικανικού στρατιωτικού προσωπικού.

«Η Κεντρική Διοίκηση των ΗΠΑ παραμένει σε εγρήγορση και θα συνεχίσει να προστατεύει τις δυνάμεις μας από την ιρανική επιθετικότητα, υποστηρίζοντας παράλληλα την ισχύουσα εκεχειρία», σημειώνεται στο τέλος της ανακοίνωσης.

Προηγούμενο Άρθρο

Το καλοκαίρι είναι εδώ: Πλήθη στις παραλίες της χώρας για ηλιοθεραπεία και βουτιές

Επόμενο Άρθρο

Το Ιράν διακόπτει την ανταλλαγή μηνυμάτων με τις ΗΠΑ, λόγω των ισραηλινών επιθέσεων στον Λίβανο

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

«Έτοιμη» να υπερασπιστεί τα συμφέροντά της μετά την απειλή του Τραμπ προς την Ισπανία, δηλώνει η ΕΕ

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΗ Ευρωπαϊκή Ένωση δηλώνει έτοιμη να αντιδράσει προκειμένου να υπερασπιστεί τα συμφέροντά της και των κρατών μελών της, απέναντι στις […]

Ολλανδία: Ανεξέλεγκτα drones πάγωσαν το Αϊντχόφεν – Τι πραγματικά συνέβη και έκλεισε ξαφνικά το αεροδρόμιο

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΗ λειτουργία του αεροδρομίου του Αϊντχόφεν ανεστάλη το βράδυ του Σαββάτου μετά τον εντοπισμό drones στον εναέριο χώρο της περιοχής. Τα μη […]

Πόλεμο στα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα κηρύσσει η κυβέρνηση Τραμπ

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΗ κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ κηρύσσει «πόλεμο» στα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα και στα πρόσθετα σάκχαρα, καλώντας τους Αμερικανούς να επιστρέψουν στα «πραγματικά τρόφιμα» -φρούτα, λαχανικά […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *