Πριν από περίπου δύο εβδομάδες, εργαζόμενη στην περισυλλογή ανακυκλώσιμων υλικών λιποθύμησε κατά τη διάρκεια της εργασίας της, μέσα στην καμπίνα του απορριμματοφόρου, στη θέση του συνοδηγού.
Το περιστατικό δεν ήταν «ατυχές» ούτε «μεμονωμένο». Ήταν το αναμενόμενο αποτέλεσμα της εργασίας κάτω από συνθήκες καύσωνα, σε όχημα που δεν διαθέτει κλιματισμό και με στοιχειώδεις ελλείψεις που μετατρέπουν την καθημερινή εργασία σε δοκιμασία αντοχών.
Ακόμη πιο προκλητικό είναι το γεγονός ότι την προηγούμενη ημέρα είχε χαλάσει ο μηχανισμός του παραθύρου του οδηγού. Αντί να επισκευαστεί η βλάβη, αφαιρέθηκε ο μηχανισμός από το παράθυρο του συνοδηγού και τοποθετήθηκε στη θέση του οδηγού, με αποτέλεσμα το παράθυρο του συνοδηγού να παραμείνει κλειστό. Έτσι, οι εργαζόμενοι κλήθηκαν να δουλέψουν μέσα σε συνθήκες αποπνικτικής ζέστης, χωρίς κλιματισμό και χωρίς δυνατότητα επαρκούς αερισμού.
Η ειρωνεία ξεπερνά κάθε όριο. Την ίδια ημέρα, μετά το τέλος της αποκομιδής, ο δήμαρχος είχε προγραμματιστεί συνάντηση (που δεν πραγματοποιήθηκε, λόγω του λιποθυμικού συμβάντος) με τους εργαζόμενους της καθαριότητας για να τους ασκήσει κριτική για την απόδοσή τους.
Αντί, ο δήμαρχος, να απολογηθεί για την κατάσταση του στόλου και για τις επικίνδυνες συνθήκες εργασίας, ήθελε να κουνήσει το δάχτυλο σε ανθρώπους που καθημερινά δίνουν μάχη για να κρατηθεί η πόλη καθαρή.
Η καταγγελία ανήκει στην Ενωτική Αγωνιστική Συσπείρωση Εργαζομένων ΟΤΑ (ΕΑΣ-ΟΤΑ), και μέχρι στιγμής παραμένει αναπάντητη από τη λαλίστατη σε θέματα εργατικών δικαιωμάτων, δημοτική αρχή της Καισαριανής..



