Για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο συνελήφθη η μητέρα του βρέφους που νοσηλεύεται από το Σάββατο στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων στην Πάτρα με κάταγμα στο μηρό και εκδορές στο κεφάλι με την ίδια να ισχυρίζεται ότι ότι το βρέφος τραυματίστηκε από πτώση από το κρεβάτι.
Οι γιατροί ενημέρωσαν άμεσα τις Αρχές για το περιστατικό και εξετάζουν αν πρόκειται για περίπτωση κακοποίησης ή σοβαρής παραμέλησης.
Η κατάστασή του παρακολουθείται στενά από το ιατρικό προσωπικό, ενώ η παραμονή του στο ίδρυμα κρίνεται απαραίτητη για την παροχή της ενδεδειγμένης φροντίδας.
Σύμφωνα με ιατρικές πηγές του νοσοκομείου, η φύση και η κλινική εικόνα των τραυματισμών του 7 μηνών βρέφους εγείρουν ενδείξεις κακοποίησης.
Όπως αναφέρει η ΕΡΤ, οι θεράποντες ιατροί, αξιολογώντας τα ευρήματα, έκριναν ότι τα τραύματα δεν συνάδουν με την εκδοχή ενός τυχαίου ατυχήματος.



