Ο Αριστοτέλης Χαντζής μεταφέρθηκε εκτάκτως στη ΜΕΘ του Ευαγγελισμού, καθώς επιδεινώθηκε η κατάσταση της υγείας του.
Η κοινότητα των Προσφυγικών καλεί σε συγκέντρωση συμπαράστασης έξω από το νοσοκομείο
Τα άσχημα νέα έκανε γνωστά η κοινότητα των Προσφυγικών με ανάρτησή της στο Facebook.
Σε αυτή αναφέρει ότι:
«Η υγεία του Αριστοτέλη Χαντζή βρίσκεται σε εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση.
Παρουσιάζει πολυοργανική ανεπάρκεια με καρδιακή βλάβη, ηπατική δυσπραγία, αναπνευστική ανεπάρκεια που χρειάζεται χορήγηση οξυγόνου με high-flow, ραβδομυόλυση, καταστολή του μυελού των οστών και ηλεκτρολυτικές διαταραχές στο πλαίσιο της παρατεταμένης ασιτίας και σε συνδυασμό με σοβαρό σύνδρομο επανασίτισης.
Αυτή τη στιγμή διακομίζεται από τη ΜΕΘ του ‘Γ. Γεννηματάς’ στη ΜΕΘ του ‘Ευαγγελισμού’.
Καλούμε σε συγκέντρωση αλληλεγγύης στον σύντροφο μας Αρίστο, στις 16.30 έξω από το νοσοκομείο του Ευαγγελισμού επί της Υψηλάντου (Πάρκο Ευαγγελισμού)».
Δείτε τη σχετική ανάρτηση:
Ο Αριστοτέλης Χαντζής είχε σταματήσει την απεργία πείνας μετά από 140 ημέρες
Υπενθυμίζεται ότι ο Αριστοτέλης Χαντζής είχε σταματήσει την απεργία πείνας στις 24 Ιουνίου μετά από 140 ημέρες, ενώ η Suzon Doppagne έκανε το ίδιο μετά από 55 ημέρες.
Οι 285 γιατροί, που υπέγραψαν το κείμενο συμπαράστασης στον Αριστοτέλη Χαντζή της Κοινότητας των Προσφυγικών, είχαν τονίσει σε ανακοίνωσή τους χθες ότι «χαιρετίζουμε την δικαίωση των αιτημάτων που οδήγησε στην διακοπή της απεργίας πείνας και εκφράζουμε την ευχή για αίσια έκβαση μετά την νέα σοβαρή επιδείνωση της κατάστασής του τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα 25/6/26».



