24 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Στο νοσοκομείο ανήλικη μετά από κατανάλωση αλκοόλ στο Ρέθυμνο

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Στο Γενικό Νοσοκομείο Ρεθύμνου διακομίσθηκε μία ανήλικη, λόγω υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ.

Σύμφωνα με πληροφορίες του cretaone.gr, η 14χρονη συμμετείχε σε κοινωνική εκδήλωση οπότε φέρεται να κατανάλωσε ποσότητα αλκοόλ.

Χρειάστηκε να νοσηλευτεί ένα βράδυ και έλαβε εξιτήριο την επόμενη ημέρα. Οι αρχές προχώρησαν στη σύλληψη του υπεύθυνου της εκδήλωσης.

Προηγούμενο Άρθρο

Νευρικότητα στο Χρηματιστήριο Αθηνών 

Επόμενο Άρθρο

Την Τετάρτη η συζήτηση για τα Τέμπη στη Βουλή

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Κρήτη: Επιχείρηση διάσωσης 192 μεταναστών νότια των Καλών Λιμένων

Κοινοποιήστε

Κοινοποιήστε192 μετανάστες διασώθηκαν την Τρίτη (09/06) στην Κρήτη, στη θαλάσσια περιοχή 20 ναυτικών μιλίων νότια των Καλών Λιμένων. Η επιχείρηση έρευνας […]

Αποδοκιμασίες δέχθηκε η Βουλευτής Χριστίνα Αλεξοπούλου στην Πάτρα

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΑποδοκιμασίες δέχθηκε σήμερα το μεσημέρι η γαλάζια βουλευτής Αχαΐας στην Πλατεία Γεωργίου στην Πάτρα. Άτομα που πραγματοποιούσαν σύγκεντρωση αλληλεγγύης για […]