28 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Θεοδώρα Τζάκρη: Αποχώρησε από το κόμμα «Δημοκράτες-Προοδευτικό Κέντρο» – «Δεν μπορώ να συμπορεύομαι με τον Στέφανο Κασσελάκη»

Κοινοποιήστε

Την αποχώρησή της από το κόμμα «Δημοκράτες-Προοδευτικό Κέντρο» ανακοίνωσε πριν από λίγο η Θεοδώρα Τζάκρη, με ανάρτησή της στα social media, όπου σημειώνει, μεταξύ άλλων, ότι «δεν μπορώ να συμπορεύομαι με τον Στέφανο Κασσελάκη, όσο κι αν θέλω να συμπορεύομαι με τα χιλιάδες μέλη και φίλους του Κινήματος που ιδρύσαμε».

Στην ανάρτησή της, αφήνει αιχμές, αναφέροντας ότι όταν η ίδια και άλλοι βουλευτές αποφάσισαν με τον Στέφανο Κασσελάκη να δημιουργήσουν ένα κίνημα, «δεν θυμάμαι να συμφωνήσαμε ότι αυτή η κινηματική προσπάθεια θα εξελισσόταν σε ένα αρχηγικό κόμμα που θα χωρούσε στο κάδρο των συνομιλητών του ό,τι πιο ακροδεξιό και ακρονεοφιλελεύθερο έχει γνωρίσει η μεταπολιτευτική Ελλάδα και αυτό δεν είναι άλλο από το καθεστώς Μητσοτάκη και τους πρόθυμους υπηρέτες του».

«Υπάρχουν κόκκινες γραμμές, τις οποίες, αν συναινέσουμε να προσπεράσουμε, τότε γινόμαστε συμμέτοχοι σε μια πράξη αλλοίωσης, τόσο της ιδρυτικής μας διακήρυξης, όσο και της προσωπικής πολιτικής διαδρομής καθενός και καθεμιάς», προσθέτει η Θεοδώρα Τζάκρη.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ «ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ»

Στην πολιτική ζωή του τόπου έχουν διαμορφωθεί συνθήκες που θολώνουν την πολιτική διαδρομή, τις πολιτικές αποφάσεις και πράξεις πάρα πολλών πολιτικών προσώπων.

Στην δική μου περίπτωση ο κανόνας αυτός δεν μπορεί να ισχύσει διότι για περισσότερο από 30 χρόνια υπηρετώ ακριβώς τις ίδιες αρχές και αξίες και αντιμάχομαι οτιδήποτε ακροδεξιό, δεξιόκαι νεοφιλελεύθερο στην δημόσια ζωή.
Όταν διαφωνούσα ή όταν συμφωνούσα με πολιτικές επιλογές η προσωπική μου πυξίδα έδειχνε πάντα προς την κατεύθυνση του πατριωτικού  σοσιαλισμού.

Αυτός είναι και ο λόγος που επί 23 χρόνια ο λαός της Πέλλας με τιμά εκλέγοντάς με κοινοβουλευτική του εκπρόσωπο.

Όταν αποφασίσαμε με τον Στέφανο Κασσελάκη, συναδέλφους βουλευτές και χιλιάδες μέλη και στελέχη από όλη την χώρα να προχωρήσουμε στην δημιουργία ενός Κινήματος που θα διασώσει την τιμή και την υπόληψη των προοδευτικών δυνάμεων από αδιέξοδες και ανήθικες κομματικές πρακτικές, δεν θυμάμαι να συμφωνήσαμε ότι αυτή η κινηματική προσπάθεια θα εξελισσόταν σε ένα αρχηγικό κόμμα που θα χωρούσε στο κάδρο των συνομιλητών του ό,τι πιο ακροδεξιό και ακρονεοφιλελεύθερο έχει γνωρίσει η μεταπολιτευτική Ελλάδα και αυτό δεν είναι άλλο από το καθεστώς Μητσοτάκη και τους πρόθυμους υπηρέτες του.

Επιχείρησα επί μακρόν να συμβάλλω εσωκομματικά ώστε να διατηρούνται η συνοχή και οι ηθικοί πολιτικοί δεσμοί μεταξύ των μελών του Κινήματος Δημοκρατίας, το οποίο στην συνέχεια μετονομάστηκε με εισήγηση του προέδρου του σε «ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ».

Σε όλα όμως υπάρχει ένα όριο.

Υπάρχουν κόκκινες γραμμές, τις οποίες,αν συναινέσουμε να προσπεράσουμε, τότε γινόμαστε συμμέτοχοι σε μια πράξη αλλοίωσης, τόσο της ιδρυτικής μας διακήρυξης, όσο και της προσωπικής πολιτικής διαδρομής καθενός και καθεμιάς.

Σκέφτηκα πολύ πριν αποφασίσω ότι δεν μπορώ να συμπορεύομαι με τον Στέφανο Κασσελάκη,  όσο κι αν θέλω να συμπορεύομαι με τα χιλιάδες μέλη και φίλους του Κινήματος που ιδρύσαμε.

Όπως η πολιτική μου εμπειρία μου επιτρέπει και τα γεγονότα μου αποδεικνύουν έχω φτάσει στο σημείο να πιστεύω ότι ο Στέφανος Κασσελάκης νομιμοποιεί μία προφανή δεξιά απόκλιση, κάτι που με υποχρεώνει άμεσα να παραιτηθώ από Αντιπρόεδρος και μέλος των «ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ» και να υπερασπιστώ την δομημένη επί δεκαετίες σοσιαλιστική αντιδεξιά μου ταυτότητα.

Θέλω να ευχηθώ τα καλύτερα στα χιλιάδες μέλη και φίλους του κόμματος, με τα οποία μοιραστήκαμε εύκολες και δύσκολες στιγμές.

Η απόφασή μου έχει να κάνει με το κοινωνικό αίτημα για πλήρη διαύγεια θέσεων και απόψεων από τα πολιτικά πρόσωπα, όπως το εκπέμπει η κοινωνία και όχι όπως το υπαγορεύουν κάθε λογής συμφέροντα.

Θα συνεχίσω να υπηρετώ με πείσμα τα δίκαια του λαού της Πέλλας και το εθνικό συμφέρον που είναι η συνολική απόρριψη του μοντέλου διακυβέρνησης Μητσοτάκη και των οποιοδήποτε καιροσκοπικών μεταλλάξεών του.

Καλώ όλες και όλους να αντιληφθούμε τι εννοούσε ο Μάνος Χατζιδάκις όταν έλεγε «όταν συνηθίζεις το τέρας αρχίζεις να του μοιάζεις» και να λάβουν καθαρή απόφαση μέσα τους ποιον αγώνα πρέπει να δώσουμε ως προοδευτικός κόσμος, μέσα από ένα μεγάλο προοδευτικό «ΕΜΕΙΣ».

Επειδή, τέλος, πολλά θα δούμε να γίνονται και θα ακούσουμε να λέγονται καταθέτω δημόσια την δική μου αλήθεια και την δική μου στράτευση υπέρ των αιτημάτων της κοινωνίας.

ΘΕΟΔΩΡΑ ΤΖΑΚΡΗ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΕΛΛΑΣ

Προηγούμενο Άρθρο

Φωτιά τώρα σε ξερά χόρτα έξω από τη Σταμάτα, κινητοποίηση της Πυροσβεστικής

Επόμενο Άρθρο

Μεταλλικοί οικίσκοι στους κάδους: Η νέα παρέμβαση του Δήμου Αθηναίων για πιο καθαρές γειτονιές

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Ο Κασσελάκης ζήτησε από τον Πρέσβη της Παλαιστίνης να πάει στη Γάζα ως εθελοντής

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣυνομιλία με τον πρέσβη της Παλαιστίνης στην Ελλάδα είχε ο Στέφανος Κασσελάκης στη διάρκεια της συγκέντρωσης διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε χθες στο Σύνταγμα […]

Ένοχος ο Στέφανος Κασσελάκης: 30 μήνες φυλακή και 50.000 ευρώ ποινή με αναστολή για παραβίαση του νόμου περί πόθεν έσχες

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΠοινή φυλάκισης 30 μηνών και χρηματική ποινή 50.000 ευρώ με τριετή αναστολή επέβαλε το Μονομελές Πλημμελειοδικείο στον Στέφανο Κασσελάκη για την κατηγορία […]

Αποχώρησε από το Κίνημα Δημοκρατίας η Κυριακή Μάλαμα

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΜε μία επιστολή για τον πρόεδρο του Κινήματος Δημοκρατίας, Στέφανου Κασσελάκη, η βουλευτής Κυριακή Μάλαμα, δηλώνει την αποχώρησή της από το […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *