Στη σύλληψη δύο νεαρών προχώρησαν οι αστυνομικές αρχές στη Θεσσαλονίκη για κλοπή χρημάτων από επιχείρηση στην περιοχή της Ανάληψης, ενώ οι έρευνες συνεχίζονται για τον εντοπισμό των δύο συνεργών τους.
Η κλοπή σημειώθηκε το βράδυ του Σαββάτου (20/06/2026), όταν τέσσερις δράστες εισήλθαν σε κατάστημα ψιλικών. Αρχικά απασχόλησαν τον υπάλληλο και στη συνέχεια παραβίασαν το γραφείο της επιχείρησης, ανοίγοντας το χρηματοκιβώτιο, από το οποίο αφαίρεσαν 4.040 ευρώ, καθώς και μία τσάντα εργαζομένου. Αμέσως μετά διέφυγαν από το σημείο.
Έπειτα από την καταγγελία του περιστατικού, οι αστυνομικοί ξεκίνησαν έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών. Το βράδυ της Κυριακής εντόπισαν δύο από αυτούς να κινούνται με αυτοκίνητο στην περιοχή των Διαβατών. Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., οι ύποπτοι επιχείρησαν να αποφύγουν τον έλεγχο, αναπτύσσοντας ταχύτητα και κατευθυνόμενοι προς τον οικισμό, όμως τελικά ακινητοποιήθηκαν και συνελήφθησαν.
Κατά τον έλεγχο βρέθηκαν στην κατοχή τους 1.167 ευρώ, τα οποία κατασχέθηκαν και αποδόθηκαν στην επιχείρηση.
Σε βάρος των δύο συλληφθέντων σχηματίστηκε δικογραφία για κλοπή και απείθεια από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Χαριλάου – Αναλήψεως.
Από την αστυνομική έρευνα προέκυψε επίσης ότι ο ένας από τους δύο, ηλικίας 23 ετών, καταζητούνταν καθώς σε βάρος του εκκρεμούσαν δύο καταδικαστικές αποφάσεις για κλοπή, με συνολική ποινή φυλάκισης 12 μηνών.
Οι έρευνες των αρχών βρίσκονται σε εξέλιξη για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δύο ακόμη ατόμων που φέρονται να συμμετείχαν στην κλοπή.


