27 Ιουνίου, 2026
Expand search form

To μήνυμα ευχαρίστησης για τα γενέθλια του έστειλε ο Χάρης Δούκας

Όλες οι κατηγορίες: ΑΘΗΝΑ
Κοινοποιήστε

Μήνυμα ευχαρίστησης προς τους Δημότες της Αθήνας έστειλε ο Δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας που του ευχήθηκαν χρόνια πολλά για τα γενέθλιά του

Αναλυτικά:

Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!

Να περνάτε όμορφα και να προσέχετε.

Και μην ξεχνατε.

Αυτό τον μήνα έχουμε το Φεστιβάλ της Αθήνας.

Είναι για εσάς.

Χαρείτε το!

Προηγούμενο Άρθρο

Θεοδωρικάκος: 1,6 εκατομμύρια εισοδήματα – 565 χιλιάδες σε αμοιβαίο κεφάλαιο

Επόμενο Άρθρο

Κεραμέως: 328 χιλιάδες αμοιβαίο κεφάλαιο και 87 χιλιάδες εισοδήματα – 1 εκατομμύριο σε καταθέσεις

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

O Δούκας που βάζει πλάτη στο ΠΑΣΟΚ και σώζει τον Ανδρουλάκη

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΤο τελευταίο χρονικό διάστημα διατυπώθηκαν απορίες, σχετικές με το αν θα έπρεπε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης θα έπρεπε να διαγράψει […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *