24 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Βλήμα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου εντοπίστηκε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Ένα στρατιωτικό βλήμα, πιθανότατα προερχόμενο από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, εντοπίστηκε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης κατά τη διάρκεια εργασιών επέκτασης του 6ου προβλήτα.

Το πυρομαχικό βρέθηκε στο πλαίσιο υποθαλάσσιων ερευνών που πραγματοποιούσε συνεργείο δυτών, σε απόσταση περίπου 880 μέτρων από την ακτή και σε βάθος 16 μέτρων.

Σύμφωνα με το Λιμενικό Σώμα, πρόκειται για οξειδωμένο πυρομαχικό υλικό, πιθανόν βλήματα όλμου από την περίοδο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.

Μετά τον εντοπισμό του ευρήματος, ενημερώθηκε άμεσα η Λιμενική Αρχή Θεσσαλονίκης, η οποία με τη σειρά της ειδοποίησε την αρμόδια υπηρεσία του Στρατού Ξηράς για τις προβλεπόμενες ενέργειες.

Οι εργασίες στο σημείο αναμένεται να συνεχιστούν μόνο μετά την ολοκλήρωση των ελέγχων και την ασφαλή απομάκρυνση ή εξουδετέρωση του πυρομαχικού, εφόσον κριθεί απαραίτητο.

Προηγούμενο Άρθρο

Ένταση μετά τον ημιτελικό μπάσκετ γυναικών: Η αρχηγός της Σαραγόσα αντέδρασε σε αποδοκιμασίες φιλάθλων

Επόμενο Άρθρο

Ισόβια κάθειρξη για τη δολοφονία 34χρονου έξω από κλαμπ στις Σέρρες

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Καισαριανή: Βρήκαν ολόκληρο οπλοστάσιο σε κάδο σκουπιδιών – Πέταξαν από όπλα μέχρι χειροβομβίδες

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΜπροστά σε ένα οπλοστάσιο βρέθηκε περαστικός το βράδυ της Δευτέρας στην Καισαριανή, όταν σε κάδο σκουπιδιών βρήκε από όπλα μέχρι […]

Υγειονομικοί: Μαζεύουν υπογραφές για να αποπεμφθεί ο Άδωνις Γεωργιάδης

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΓιατροί, νοσηλευτές, υγειονομικοί από τον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, συγκεντρώνουν υπογραφές ζητώντας την άμεση αποπομπή του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, καταγγέλλοντας […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *