26 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Φρίκη στην Ξάνθη: Νεκρό βρέθηκε νεογέννητο βρέφος σε εγκαταλελειμμένο σπίτι – Συνελήφθη η μητέρα

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Νεκρό σε εγκαταλελειμμένο σπίτι στην Ξάνθη, βρέθηκε ένα νεογέννητο βρέφος, με τις αρχές να συλλαμβάνουν την μητέρα του.

Το βρέφος βρέθηκε νεκρό σε οικισμό της Ξάνθης, με τις αρχές να έχουν στρέψει την προσοχή τους στην νεκροψία – νεκροτομή για να διαπιστωθεί αν γεννήθηκε νεκρό ή αν πέθανε λίγο μετά την γέννησή του, σύμφωνα με το Ertnews.

Οι αρχές συνέλαβαν την μητέρα του για παραμέληση ανηλίκου και αναμένεται να καταθέσει για τα όσα έγιναν με το βρέφος της.

Οι έρευνες των αρχών είναι σε πλήρη εξέλιξη για να διαπιστωθούν τα αίτια θανάτου του.

Προηγούμενο Άρθρο

Διήμερο ζέστης με 32 βαθμούς Κελσίου πριν πέσει ξανά η θερμοκρασία – Βροχές και μποφόρ από την Τετάρτη

Επόμενο Άρθρο

Η ΔΕΗ χορηγεί συναυλία για τα 30 του χρόνια

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Υπατή Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες: Γυναικόπαιδα η πλειοψηφία των προσφύγων

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΠριν λίγες ημέρες ακούσαμε ένα ακροδεξιό παραλήρημα στη Βουλή από τον Υπουργό Μετανάστευσης Θάνο Πλεύρη. Ισχυρίστηκε ότι έρχονται στην Ελλάδα […]

Συναγερμός στη ΓΑΔΑ: Άνδρας έξω από τη διεύθυνση απειλεί ότι έχει εκρηκτικά

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣυναγερμός έχει σημάνει στη ΓΑΔΑ καθώς άνδρας απειλεί πως έχει εκρηκτικά. Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για πάσχοντα από ψυχική ασθένεια. Προσωρινά […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *