26 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Φρίκη στην Ξάνθη: Νεκρό βρέθηκε νεογέννητο βρέφος σε εγκαταλελειμμένο σπίτι – Συνελήφθη η μητέρα

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Νεκρό σε εγκαταλελειμμένο σπίτι στην Ξάνθη, βρέθηκε ένα νεογέννητο βρέφος, με τις αρχές να συλλαμβάνουν την μητέρα του.

Το βρέφος βρέθηκε νεκρό σε οικισμό της Ξάνθης, με τις αρχές να έχουν στρέψει την προσοχή τους στην νεκροψία – νεκροτομή για να διαπιστωθεί αν γεννήθηκε νεκρό ή αν πέθανε λίγο μετά την γέννησή του, σύμφωνα με το Ertnews.

Οι αρχές συνέλαβαν την μητέρα του για παραμέληση ανηλίκου και αναμένεται να καταθέσει για τα όσα έγιναν με το βρέφος της.

Οι έρευνες των αρχών είναι σε πλήρη εξέλιξη για να διαπιστωθούν τα αίτια θανάτου του.

Προηγούμενο Άρθρο

Διήμερο ζέστης με 32 βαθμούς Κελσίου πριν πέσει ξανά η θερμοκρασία – Βροχές και μποφόρ από την Τετάρτη

Επόμενο Άρθρο

Η ΔΕΗ χορηγεί συναυλία για τα 30 του χρόνια

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Γρίπη στα παιδιά: Ραγδαία αύξηση των κρουσμάτων, δύο ανήλικοι στη ΜΕΘ του “Αγία Σοφία” – Διασωληνωμένος ο 3χρονος

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣημαντική αύξηση των παιδιών που νοσηλεύονται ή προσέρχονται με γρίπη καταγράφεται τις τελευταίες ημέρες στα παιδιατρικά νοσοκομεία «Αγία Σοφία» και «Αγλαΐα Κυριακού», σύμφωνα με πηγές […]

Τέλος εποχή για τα ΕΛΤΑ: Πως θα καταβάλλονται οι συντάξεις – Οργή στην Περιφέρεια 32 ΕΛΤΑ κλείνουν στην Αττική

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΑναστάτωση και έντονη ανησυχία σε ολόκληρη τη χώρα έχει προκαλέσει η ξαφνική απόφαση των ΕΛΤΑ να κλείσουν 204 καταστήματα. Από τα […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *