25 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Φρίκη στην Ξάνθη: Νεκρό βρέθηκε νεογέννητο βρέφος σε εγκαταλελειμμένο σπίτι – Συνελήφθη η μητέρα

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Νεκρό σε εγκαταλελειμμένο σπίτι στην Ξάνθη, βρέθηκε ένα νεογέννητο βρέφος, με τις αρχές να συλλαμβάνουν την μητέρα του.

Το βρέφος βρέθηκε νεκρό σε οικισμό της Ξάνθης, με τις αρχές να έχουν στρέψει την προσοχή τους στην νεκροψία – νεκροτομή για να διαπιστωθεί αν γεννήθηκε νεκρό ή αν πέθανε λίγο μετά την γέννησή του, σύμφωνα με το Ertnews.

Οι αρχές συνέλαβαν την μητέρα του για παραμέληση ανηλίκου και αναμένεται να καταθέσει για τα όσα έγιναν με το βρέφος της.

Οι έρευνες των αρχών είναι σε πλήρη εξέλιξη για να διαπιστωθούν τα αίτια θανάτου του.

Προηγούμενο Άρθρο

Διήμερο ζέστης με 32 βαθμούς Κελσίου πριν πέσει ξανά η θερμοκρασία – Βροχές και μποφόρ από την Τετάρτη

Επόμενο Άρθρο

Η ΔΕΗ χορηγεί συναυλία για τα 30 του χρόνια

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Σοκ στην Πετρούπολη: Ανήλικος Αλβανός πήγε στο σχολείο με μπαλτά 29 εκατοστών!

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΑστυνομικοί της ΟΠΚΕ προχώρησαν στη σύλληψη ενός μαθητή στο 1ο ΕΠΑΛ Πετρούπολης, ο οποίος είχε μαζί του έναν μπαλτά κατά την […]

Δυστύχημα σε λούνα παρκ στη Χαλκιδική: Παραπέμπονται σε δίκη 4 βασικοί κατηγορούμενοι για τον θάνατο του 19χρονου

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεH υπόθεση του δυστυχήματος στο λούνα παρκ της Χαλκιδικής, όπου, τον περασμένο Αύγουστο, έχασε τη ζωή του ένας 19χρονος, οδηγείται στο ακροατήριο Μικτού […]

Μεθυσμένοι νεαροί από την Αυστραλία έγραψαν συνθήματα στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΜε χειροπέδες βρέθηκαν δύο νεαροί υπήκοοι Αυστραλίας τα ξημερώματα της Τετάρτης όταν σε κατάσταση μέθης έγραψαν συνθήματα σε πασσάλους στο Γαλλικό […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *