26 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Ο Ολυμπιακός αποχαιρέτησε τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη

Όλες οι κατηγορίες: ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Κοινοποιήστε

Παρελθόν από τον Ολυμπιακό αποτελεί ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης

Οι «ερυθρόλευκοι», μέσω ανακοίνωσης στα social media, ανακοίνωσαν την λήξη της συνεργασίας με τον 36χρονο τερματοφύλακα.

Η ομάδα του Πειραιά ευχαρίστησε τον έμπειρο γκολκίπερ για την προσφορά του γράφοντας «Αλέξανδρε σε ευχαριστούμε για όλα».

O Ολυμπιακός απέκτησε τον Πασχαλάκη ως ελεύθερο από τον ΠΑΟΚ το 2022. Συνολικά, έπαιξε σε 78 παιχνίδια σε όλες τις διοργανώσεις, ενώ κράτησε ανέπαφη την εστία του σε 34 ματς.

Στον Πειραιά κατέκτησε Πρωτάθλημα, Κύπελλο και Super Cup, ενώ ήταν και μέλος της ιστορικής ομάδας που κατέκτησε το UEFA Conference League το 2024.

Σχόλια

Προηγούμενο Άρθρο

Με μια μαχαιριά κάτω από την καρδιά δολοφονήθηκε ο 15χρονος στην συμπλοκή στην Καλλιθέα, δεν βρέθηκαν σημάδια πάλης σύμφωνα με τον ιατροδικαστή

Επόμενο Άρθρο

ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι οι 57 από τους 58 κατηγορούμενους για τις «μαϊμού» επιδοτήσεις – Δήλωναν βοσκοτόπια στην Καστοριά από την Κρήτη

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

ΠΑΟΚ – Παναθηναϊκός 94-102: Στους τελικούς οι «πράσινοι» με σούπερ Οσμάν

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΟ Παναθηναϊκός επικράτησε του ΠΑΟΚ με 102-94 στη Θεσσαλονίκη, έκανε το 2-0 στη σειρά των ημιτελικών και πλέον, οι Πράσινοι «περιμένουν» τον […]

Με την έδρα και την άμυνα «βλέπει» εξάδα ο Ηρακλής

Κοινοποιήστε

Κοινοποιήστε Με επιμέρους σκορ 45-23 στα τελευταία 15’ της συνάντησης ο Ηρακλής επιβλήθηκε στο Ιβανώφειο της Καρδίτσας ΙΑΠΩΝΙΚΗ (93-73) για […]

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο στην κορυφαία 5άδα του τουρνουά του Eurobasket 2025 – Ποιοι συμπληρώνουν τη λίστα

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΟ Γιάννης Αντετοκούνμπο πρόσθεσε ακόμη μία σπουδαία στιγμή στην καριέρα του, κατακτώντας το χάλκινο μετάλλιο με την Εθνική Ελλάδας και […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *