26 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Ο Ολυμπιακός αποχαιρέτησε τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη

Όλες οι κατηγορίες: ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Κοινοποιήστε

Παρελθόν από τον Ολυμπιακό αποτελεί ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης

Οι «ερυθρόλευκοι», μέσω ανακοίνωσης στα social media, ανακοίνωσαν την λήξη της συνεργασίας με τον 36χρονο τερματοφύλακα.

Η ομάδα του Πειραιά ευχαρίστησε τον έμπειρο γκολκίπερ για την προσφορά του γράφοντας «Αλέξανδρε σε ευχαριστούμε για όλα».

O Ολυμπιακός απέκτησε τον Πασχαλάκη ως ελεύθερο από τον ΠΑΟΚ το 2022. Συνολικά, έπαιξε σε 78 παιχνίδια σε όλες τις διοργανώσεις, ενώ κράτησε ανέπαφη την εστία του σε 34 ματς.

Στον Πειραιά κατέκτησε Πρωτάθλημα, Κύπελλο και Super Cup, ενώ ήταν και μέλος της ιστορικής ομάδας που κατέκτησε το UEFA Conference League το 2024.

Σχόλια

Προηγούμενο Άρθρο

Με μια μαχαιριά κάτω από την καρδιά δολοφονήθηκε ο 15χρονος στην συμπλοκή στην Καλλιθέα, δεν βρέθηκαν σημάδια πάλης σύμφωνα με τον ιατροδικαστή

Επόμενο Άρθρο

ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι οι 57 από τους 58 κατηγορούμενους για τις «μαϊμού» επιδοτήσεις – Δήλωναν βοσκοτόπια στην Καστοριά από την Κρήτη

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Έκλεισε το μεγάλο deal: Ο Αντετοκούνμπο στους Χιτ, η ανάρτηση του Greek Freak που προηγήθηκε

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΓια ανταλλαγή του Γιάννη Αντετοκούνμπο από τους Μιλγουόκι Μπακς στους Μαϊάμι Χιτ γράφει ο δημοσιογράφος του ESPN, Σαμς Σαράνια, καθώς […]

Ο ΠΑΟΚ επικράτησε 72-68 στο… θρίλερ της Καρδίτσας – Με 28 πόντους ο Ταϊρί

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΜε κορυφαίο τον Μπριν Ταϊρί, ποθ πέτυχε τους πέντε τελευταίους πόντους της ομάδας του και συνολικά 28 πόντους με 10/16 […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *