26 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Ο Ολυμπιακός αποχαιρέτησε τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη

Όλες οι κατηγορίες: ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Κοινοποιήστε

Παρελθόν από τον Ολυμπιακό αποτελεί ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης

Οι «ερυθρόλευκοι», μέσω ανακοίνωσης στα social media, ανακοίνωσαν την λήξη της συνεργασίας με τον 36χρονο τερματοφύλακα.

Η ομάδα του Πειραιά ευχαρίστησε τον έμπειρο γκολκίπερ για την προσφορά του γράφοντας «Αλέξανδρε σε ευχαριστούμε για όλα».

O Ολυμπιακός απέκτησε τον Πασχαλάκη ως ελεύθερο από τον ΠΑΟΚ το 2022. Συνολικά, έπαιξε σε 78 παιχνίδια σε όλες τις διοργανώσεις, ενώ κράτησε ανέπαφη την εστία του σε 34 ματς.

Στον Πειραιά κατέκτησε Πρωτάθλημα, Κύπελλο και Super Cup, ενώ ήταν και μέλος της ιστορικής ομάδας που κατέκτησε το UEFA Conference League το 2024.

Σχόλια

Προηγούμενο Άρθρο

Με μια μαχαιριά κάτω από την καρδιά δολοφονήθηκε ο 15χρονος στην συμπλοκή στην Καλλιθέα, δεν βρέθηκαν σημάδια πάλης σύμφωνα με τον ιατροδικαστή

Επόμενο Άρθρο

ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι οι 57 από τους 58 κατηγορούμενους για τις «μαϊμού» επιδοτήσεις – Δήλωναν βοσκοτόπια στην Καστοριά από την Κρήτη

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Παναθηναϊκός – Βέστερλο 3-1: Έτοιμος για τη Ρέιντζερς, με αμυντική προσήλωση και σκοράρισμα

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΟ Παναθηναϊκός επικράτησε με 3-1 της Βέστερλο στο ΟΑΚΑ στην πρόβα τζενεράλε για ματς με την Ρέιντζερς για τον δεύτερο προκριματικό του Champions League, με την πρώτη […]

Άρης – ΠΑΟΚ 0-0, Super League: “Μπλόκο” κορυφής στο “Βικελίδης”

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΑκατάλληλο για… καρδιακούς ήταν το φινάλε ανάμεσα στον Άρη και τον ΠΑΟΚ στο απόρθητο στα ντέρμπι “Κλεάνθης Βικελίδης” για την 20η αγωνιστική της Super League όπου […]

Γαλλία – Ιράκ, Μουντιάλ 2026: Ο Εμπαπέ άνοιξε το σκορ με “κεραυνό”, έπιασε τον Ρονάλντο σε γκολ στα τελικά του Μουντιάλ

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΟ Κίλιαν Εμπαπέ συνεχίζει να βαδίζει στον δρόμο των ζωντανών θρύλων του παγκόσμιου ποδοσφαίρου, γράφοντας μια ακόμη χρυσή σελίδα στην […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *