23 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Αγρότες άδειασαν τέσσερις τόνους κοπριάς έξω από το κτήριο της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Στους δρόμους παραμένουν με τα τρακτέρ τους οι αγρότες πραγματοποιώντας μπλόκα και αποκλείοντας την κυκλοφορία σε κεντρικές οδικές αρτηρίες, ζητώντας να ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους.

Οι αγρότες πέρα από τα μπλόκα που έχουν στήσει στις οδικές αρτηρίες της χώρας προχωρούν και σε άλλες συμβολικές δράσεις.

Μία τέτοια συμβολική αλλά… «βρώμικη» δράση έκαναν χθες οι αγρότες της περιοχής έξω από το κτίριο της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.

Αγρότες μετέβησαν στο σημείο και ως ένδειξη διαμαρτυρίας έριξαν ένα «φορτηγό» βάρους τεσσάρων τόνων κοπριάς φυτικών υπολειμμάτων και σκουπιδιών μπροστά από το κτίριο της Περιφέρειας.

Προηγούμενο Άρθρο

Αλλαγή χρονιάς με Μαραβέγια – Μόρφη στο Σύνταγμα

Επόμενο Άρθρο

Προχωράει η Δημοτική Συγκοινωνία για την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού στο Δήμο της Αθήνας

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Εντοπίστηκε χειροβομβίδα στην Πανεπιστημιούπολη

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΕντοπίστηκε χειροβομβίδα στην Πανεπιστημιούπολη στου Ζωγράφου. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ένας διερχόμενος πολίτης εντόπισε ένα ύποπτο αντικείμενο και κάλεσε αμέσως την Αστυνομία. […]

ΕΔΕ για την υπόθεση ξυλοδαρμού αυτιστικού παιδιού στην Πάτρα

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΕΔΕ διέταξε η διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την καταγγελία για περιστατικό βίας από δάσκαλα εις βάρος 9χρονου μαθητή στο […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *