23 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Αγρότες άδειασαν τέσσερις τόνους κοπριάς έξω από το κτήριο της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Στους δρόμους παραμένουν με τα τρακτέρ τους οι αγρότες πραγματοποιώντας μπλόκα και αποκλείοντας την κυκλοφορία σε κεντρικές οδικές αρτηρίες, ζητώντας να ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους.

Οι αγρότες πέρα από τα μπλόκα που έχουν στήσει στις οδικές αρτηρίες της χώρας προχωρούν και σε άλλες συμβολικές δράσεις.

Μία τέτοια συμβολική αλλά… «βρώμικη» δράση έκαναν χθες οι αγρότες της περιοχής έξω από το κτίριο της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.

Αγρότες μετέβησαν στο σημείο και ως ένδειξη διαμαρτυρίας έριξαν ένα «φορτηγό» βάρους τεσσάρων τόνων κοπριάς φυτικών υπολειμμάτων και σκουπιδιών μπροστά από το κτίριο της Περιφέρειας.

Προηγούμενο Άρθρο

Αλλαγή χρονιάς με Μαραβέγια – Μόρφη στο Σύνταγμα

Επόμενο Άρθρο

Προχωράει η Δημοτική Συγκοινωνία για την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού στο Δήμο της Αθήνας

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Αγρότες: 18 μπλόκα λένε ”ναι” στον διάλογο και ζητούν συμπόρευση για συνάντηση με την κυβέρνηση – Τα σημεία που έχουν αποκλειστεί και οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΜε φόντο τις κλιμακούμενες αγροτικές κινητοποιήσεις και τους αποκλεισμούς βασικών οδικών αρτηριών και τελωνείων, εκπρόσωποι 18 αγροτικών μπλόκων απ’ όλη τη χώρα συγκεντρώθηκαν στην Επανομή Θεσσαλονίκης, υπογραμμίζοντας ότι […]

«Πολιτική» παρέμβαση Καρυστιανού για αγρότες, ΟΠΕΚΕΠΕ και επίθεση σε κυβέρνηση και αντιπολίτευση

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΑνάρτηση στο Twitter με αφορμή τις αγροτικές κινητοποιήσεις έκανε το πρωί της Πέμπτης η Μαρία Καρυστιανού στη σκιά της φημολογίας περί δημιουργίας κινήματος από την ίδια. Στην […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *