23 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Αγρότες άδειασαν τέσσερις τόνους κοπριάς έξω από το κτήριο της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Στους δρόμους παραμένουν με τα τρακτέρ τους οι αγρότες πραγματοποιώντας μπλόκα και αποκλείοντας την κυκλοφορία σε κεντρικές οδικές αρτηρίες, ζητώντας να ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους.

Οι αγρότες πέρα από τα μπλόκα που έχουν στήσει στις οδικές αρτηρίες της χώρας προχωρούν και σε άλλες συμβολικές δράσεις.

Μία τέτοια συμβολική αλλά… «βρώμικη» δράση έκαναν χθες οι αγρότες της περιοχής έξω από το κτίριο της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.

Αγρότες μετέβησαν στο σημείο και ως ένδειξη διαμαρτυρίας έριξαν ένα «φορτηγό» βάρους τεσσάρων τόνων κοπριάς φυτικών υπολειμμάτων και σκουπιδιών μπροστά από το κτίριο της Περιφέρειας.

Προηγούμενο Άρθρο

Αλλαγή χρονιάς με Μαραβέγια – Μόρφη στο Σύνταγμα

Επόμενο Άρθρο

Προχωράει η Δημοτική Συγκοινωνία για την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού στο Δήμο της Αθήνας

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Ένοπλη ληστεία σε ταξιτζή στις Αχαρνές: Τον απείλησαν με όπλο και μαχαίρι

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣτιγμές πανικού βίωσε το πρωί της Κυριακής ένας 54χρονος οδηγός ταξί στις Αχαρνές, όταν τρεις άνδρες που προσποιήθηκαν τους πελάτες […]

«Λουκέτο» μετά από 27 μέρες (!) της φονικής έκρηξης στη Βιολάντα

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΜε απόφαση της Περιφέρεια Θεσσαλίας μπαίνει προσωρινό «λουκέτο» στη βιομηχανία μπισκότων της Βιολάντα μετά τη φονική έκρηξη που σημειώθηκε στις εγκαταστάσεις της […]

Εντοπίστηκαν 36 παράνομοι μετανάστες στη Χίο, συνελήφθη αλλοδαπός διακινητής μετά από καταδίωξη

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣτη σύλληψη ενός αλλοδαπού από το Ιράκ για διακίνηση μεταναστών και στον εντοπισμό 31 παράνομων μεταναστών προχώρησε το βράδυ του Σαββάτου (24/1) το Λιμενικό […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *