25 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Αράγτσι: Η επίθεση των ΗΠΑ θα έχει συνέπειες

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΣΜΟΣ
Κοινοποιήστε

Για παραβίαση του διεθνούς δικαίου κατηγόρησε τις ΗΠΑ στις πρώτες δημόσιες δηλώσεις του μετά τις αμερικανικές επιθέσεις, ο υπουργός Εξωτερικών του Ιράν Αμπάς Αραγτσί. 

«Οι Ηνωμένες Πολιτείες, μόνιμο μέλος του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών, έχουν διαπράξει σοβαρή παραβίαση του Χάρτη του ΟΗΕ, του διεθνούς δικαίου και της Συνθήκης για τη Μη Διάδοση των Πυρηνικών Όπλων (NPT) επιτιθέμενες σε ειρηνικές πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν» δήλωσε ο Αραγτσί σε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.



Ιράν: Προειδοποιήσεις Αραγτσί για τις συνέπειες των αμερικανικών επιθέσεων

«Τα γεγονότα σήμερα το πρωί είναι εξωφρενικά και θα έχουν αιώνιες συνέπειες. Κάθε μέλος του ΟΗΕ πρέπει να ανησυχήσει για αυτή την εξαιρετικά επικίνδυνη, άνομη και εγκληματική συμπεριφορά».

Πρόσθεσε ότι το Ιράν «διατηρεί όλες τις επιλογές για να υπερασπιστεί την κυριαρχία, τα συμφέροντα και τον λαό του».

Προηγούμενο Άρθρο

Συγχαρητήρια Νετανιάχου στον Τραμπ

Επόμενο Άρθρο

ΠΑΣΟΚ για προκλητικές δηλώσεις Φιντάν: “Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η Τουρκία παραμένει μια βαθιά αναθεωρητική δύναμη”

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Δείτε live εικόνα την μεταφορά του Μαδούρο στα Δικαστήρια

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΜια αυτοκινητοπομπή που μετέφερε τον Νικολάς Μαδούρο έφυγε από το Μητροπολιτικό Κέντρο Κράτησης στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης, όπου κρατούνταν […]

Περιβαλλοντική «βόμβα» έτοιμη να εκραγεί στη Μεσόγειο: Ρωσικό τάνκερ γεμάτο LNG πλέει ακυβέρνητο

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΡωσικό δεξαμενόπλοιο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, το οποίο βρίσκεται υπό καθεστώς κυρώσεων, πλέει ανεξέλεγκτα στη Μεσόγειο, χωρίς πλήρωμα και με […]