Αθώα κρίθηκε από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο της Αθήνας η ηθοποιός Παναγιώτα Βλαντή που ήταν κατηγορούμενη για συκοφαντική δυσφήμιση σε βάρος του ηθοποιού και σκηνοθέτη Γιώργου Κιμούλη.
Η υπόθεση που έφτασε στις δικαστικές αίθουσες αφορούσε σε δηλώσεις της ηθοποιού, για κακοποιητική συμπεριφορά του συναδέλφου της προς συνεργάτες του.
Απαλλακτική ήταν και η εισαγγελέας της έδρας, η οποία αγορεύοντας πρότεινε την απαλλαγή της κατηγορούμενης, τονίζοντας ότι διατύπωσε πεποιθήσεις που θεωρούσε αληθινές, βασιζόμενη σε μαρτυρίες συναδέλφων και σε στοιχεία που ήταν ήδη γνωστά στον καλλιτεχνικό χώρο.
Όπως ανέφερε, δεν προέκυψε ο απαιτούμενος δόλος για τη στοιχειοθέτηση του αδικήματος της συκοφαντικής δυσφήμισης.
Νωρίτερα απολογούμενη η Παναγιώτα Βλαντή υποστήριξε ότι δεν επινόησε κανένα ψευδές γεγονός, αλλά μετέφερε όσα της είχε εκμυστηρευτεί η ηθοποιός Δώρα Χρυσικού σχετικά με τη συμπεριφορά του Γιώργου Κιμούλη. Τόνισε ότι ένιωσε ηθική υποχρέωση να σταθεί στο πλευρό συναδέλφων που είχαν καταγγείλει ανάλογες συμπεριφορές, απορρίπτοντας τους ισχυρισμούς ότι επιδίωξε προσωπικό όφελος ή εκδίκηση.
Πρόσθεσε δε ότι η καλλιτεχνική αξία ενός ανθρώπου δεν αναιρεί την ανάγκη καταγγελίας συμπεριφορών που προσβάλλουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.
Για «δολοφονία χαρακτήρα» μίλησε ο Κιμούλης
Από την πλευρά του, ο Γιώργος Κιμούλης έκανε λόγο για «δολοφονία χαρακτήρα», υποστηρίζοντας ότι υπήρξε οργανωμένη προσπάθεια σπίλωσης της φήμης του μέσα από δημόσιες καταγγελίες και τηλεοπτικές εμφανίσεις.
Κατά τη διάρκεια της δίκης εξετάστηκε ως μάρτυρα η ηθοποιός Δώρα Χρυσικού, η οποία περιέγραψε περιστατικά λεκτικής κακοποίησης και προσβολών που, όπως υποστήριξε, βίωσε κατά τη συνεργασία της με τον κ. Κιμούλη.
Παρούσα στο δικαστήριο ήταν και η ηθοποιός Ζέτα Δούκα.



