Την ώρα που ένας απεργός πείνας από τα Προσφυγικά της Αλεξάνδρας νοσηλεύεται στο νοσοκομείο και η κατάσταση απαιτεί νηφαλιότητα και υπευθυνότητα, η Ελένη Παπαδοπούλου επέλεξε την επίθεση, τους χαρακτηρισμούς και την πόλωση.
Η επικεφαλής της παράταξης «Η Αθήνα μας» δεν περιορίστηκε στην πολιτική διαφωνία. Στοχοποίησε τον δήμαρχο Αθηναίων, Χάρη Δούκα, επειδή επιδιώκει να κρατήσει ανοιχτό τον διάλογο και να αναζητηθεί λύση σε μια σύνθετη υπόθεση.
Ακόμη πιο αποκαλυπτική ήταν η αναφορά της Ελένη Παπαδοπούλου στους κατοίκους των Προσφυγικών, που λίγο πολύ τούς χαρακτήρισε βάρος με «τους ηλίθιους δημότες», όπως είπε, «να τους πληρώνουν ρεύματα, νερά και συντηρήσεις». Μια προσέγγιση που αντιμετωπίζει ένα υπαρκτό κοινωνικό ζήτημα αποκλειστικά με λογιστικούς όρους, αγνοώντας τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από αυτό.
Η Δημοτική Σύμβουλος, αντί να συμβάλει στην αποκλιμάκωση, επέλεξε να αποδώσει ευθύνες ακόμη και για την κατάσταση της υγείας του απεργού πείνας σε όσους ζητούν διάλογο και πολιτική λύση.
Σε μια περίοδο που απαιτούνται ψυχραιμία, συνεννόηση και σεβασμός στην ανθρώπινη ζωή, η τοποθέτησή της ανέδειξε μια σκληρή και βαθιά ανάλγητη αντίληψη για τη διαχείριση ενός ευαίσθητου ζητήματος που αφορά την ίδια την πόλη.



