25 Ιουνίου, 2026
Expand search form

O Χάρης Δούκας γίνεται ο «κακός δαίμονας» για την κυβέρνηση

Όλες οι κατηγορίες: ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ , ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κοινοποιήστε

Το συνέδριο της ΚΕΔΕ στην Αλεξανδρούπολη έκρυβε δυσάρεστες εκπλήξεις για την Κυβέρνηση.

Οι μισοί γαλάζιοι δήμαρχοι απέφυγαν και δε ψήφισαν το ψήφισμα, της παράταξης που πρόσκειται στη Νέα Δημοκρατία. Το ψήφισμα πέρασε αλλά όχι με 50%+1 και έτσι καταγράφτηκε η πρώτη ήττα για τη Νέα Δημοκρατία στο συγκεκριμένο παιδίο.

Το ότι απέναντι βρέθηκε ένα ενιαίο μέτωπο κεντροαριστερών δυνάμεων με επικεφαλής τον Χάρη Δούκα, που παραλίγο να πλειοψηφήσουν, είναι το άλλο μήνυμα. Ο δήμαρχος της Αθήνας γίνεται ο «κακός δαίμονας» για την κυβέρνηση.

Προηγούμενο Άρθρο

Κατεβαίνουν αύριο οι αγρότες με τα τρακτερ τους στην Αθήνα

Επόμενο Άρθρο

Χρηματιστήριο Αθηνών: Επιστρέφει άνετα πάνω από τις 2.000 μονάδες με ώθηση από τις ΗΠΑ

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Κλειδώνει η πρόταση του ΠΑΣΟΚ για προανακριτική – Κακουργηματικές πράξεις για Καραμανλή, Κεφαλογιάννη, Καραγιάννη, Παπαδόπουλο στο κάδρο και ο Σπίρτζης

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΤο ΠΑΣΟΚ ετοιμάζει τις τελευταίες λεπτομέριες για την σύσταση της προανακριτικής. Μια ομάδα νομικών κάνει το τελευταίο χτένισμα για να […]

Χάρης Δούκας: Ο Βοτανικός θα είναι μια πόλη μέσα στην πόλη

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΟ νέος Βοτανικός θα είναι μια πόλη μέσα στην πόλη είναι το μήνυμα που έφερε σε ανάρτησή του ο Δήμαρχος […]

Εξεταστική ΟΠΕΚΕΠΕ: «Μάστιγα τα “πανωγραψίματα”, οι υπουργοί έβαζαν εύκολα υπογραφές» – Η κατάθεση του Τζανέτου Καραμίχα

Κοινοποιήστε

Κοινοποιήστε Τα λεγόμενα «πανωγραψίματα» αποτελούν παθογένεια στον αγροτικό τομέα υποστήριξε στην εξεταστική επιτροπή για τον ΟΠΕΚΕΠΕ ο πρώην πρόεδρος της ένωσης αγροτικών συνεταιρισμών (ΠΑΣΕΓΕΣ) […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *