26 Ιουνίου, 2026
Expand search form

O Χάρης Δούκας γίνεται ο «κακός δαίμονας» για την κυβέρνηση

Όλες οι κατηγορίες: ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ , ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κοινοποιήστε

Το συνέδριο της ΚΕΔΕ στην Αλεξανδρούπολη έκρυβε δυσάρεστες εκπλήξεις για την Κυβέρνηση.

Οι μισοί γαλάζιοι δήμαρχοι απέφυγαν και δε ψήφισαν το ψήφισμα, της παράταξης που πρόσκειται στη Νέα Δημοκρατία. Το ψήφισμα πέρασε αλλά όχι με 50%+1 και έτσι καταγράφτηκε η πρώτη ήττα για τη Νέα Δημοκρατία στο συγκεκριμένο παιδίο.

Το ότι απέναντι βρέθηκε ένα ενιαίο μέτωπο κεντροαριστερών δυνάμεων με επικεφαλής τον Χάρη Δούκα, που παραλίγο να πλειοψηφήσουν, είναι το άλλο μήνυμα. Ο δήμαρχος της Αθήνας γίνεται ο «κακός δαίμονας» για την κυβέρνηση.

Προηγούμενο Άρθρο

Κατεβαίνουν αύριο οι αγρότες με τα τρακτερ τους στην Αθήνα

Επόμενο Άρθρο

Χρηματιστήριο Αθηνών: Επιστρέφει άνετα πάνω από τις 2.000 μονάδες με ώθηση από τις ΗΠΑ

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

“Πυρά” Πολάκη κατά Τσίπρα και Καρυστιανού: Τα νέα εγχειρήματα δεν πάνε και πολύ καλά

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΕύσημα στον Σωκράτη Φάμελλο για την ομιλία του κατά τη διάρκεια της κοινής συνεδρίασης της Κοινοβουλευτικής Ομάδας και της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ, […]

ΠΑΣΟΚ: Ο Μητσοτάκης οφείλει να αποπέμψει τον Μυλωνάκη στην εξεταστική για τον ΟΠΕΚΕΠΕ

Κοινοποιήστε

Κοινοποιήστε«Το ότι γνώριζε για τις επισυνδέσεις και ενημέρωνε τους εμπλεκόμενους, θέτει μείζον ζήτημα αξιοπιστίας της κυβέρνησης», τονίζει το ΠΑΣΟΚ. «Χθες […]

Δεύτερη δικογραφία ΟΠΕΚΕΠΕ: Η «βόμβα» των παρακολουθήσεων και οι 15 βουλευτές της ΝΔ στο στόχαστρο

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΗ δεύτερη δικογραφία για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ αναμένεται να πυροδοτήσει νέα πολιτική θύελλα, με τους εμπλεκόμενους βουλευτές της Νέας […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *