28 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Πρώτος και καλύτερος στους «8» ο Ολυμπιακός, 16-14 στα πέναλτι τη Ραντνίτσκι

Όλες οι κατηγορίες: ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Κοινοποιήστε

Με την πρόκριση στους “8” και την κατάληψη της πρώτης θέσης στον Α΄ όμιλο, ολοκλήρωσε ο Ολυμπιακός τις υποχρεώσεις του στη φάση των ομίλων του Champions League υδατοσφαίρισης ανδρών.

Για την 6η και τελευταία αγωνιστική, οι πρωταθλητές Ελλάδας επικράτησαν της Ραντνίτσκι Κραγκούγεβατς στον Πειραιά με 16-14 στα πέναλτι (κ.α. 11-11), αλλά ακόμη και ένας βαθμός τους αρκούσε για να τους στείλει στην επόμενη φάση με το πλεονέκτημα της πρωτιάς και τη δυνατότητα μίας πιο βατής κλήρωσης. Μαζί με τους “ερυθρόλευκους” προκρίθηκε η Μλάντοστ Ζάγκρεμπ, με τους πρωταθλητές Σερβίας να μένουν τρίτοι και να “υποβιβάζονται” στο Euro Cup.

Προηγούμενο Άρθρο

Φρίκη! Κακοποίησαν σεξουαλικά κουτάβι τριών μηνών στην Καρδίτσα

Επόμενο Άρθρο

Κύπελλο Ελλάδας: Καθάρισε το ντέρμπι και έφυγε για τελικό ο ΠΑΟΚ

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *