Στον εισαγγελέα οδηγείται η 29χρονη υπήκοος Ρουμανίας που κατηγορείται για την αιματηρή επίθεση με μαχαίρι σε βάρος του 24χρονου συντρόφου της στην Άνω Πόλη στη Θεσσαλονίκη
Η γυναίκα συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Λευκού Πύργου και αντιμετωπίζει κατηγορίες για απόπειρα ανθρωποκτονίας, ενδοοικογενειακή βία και παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων.
Το περιστατικό σημειώθηκε το πρωί της προηγούμενης ημέρας, γύρω στις 10:00, σε διαμέρισμα ημιωρόφου, έπειτα από έντονο καβγά μεταξύ του ζευγαριού. Σύμφωνα με την αστυνομία, η 29χρονη φέρεται να επιτέθηκε στον 24χρονο χρησιμοποιώντας δύο μαχαίρια.
Ο νεαρός άνδρας υπέστη σοβαρά τραύματα στον πνεύμονα, στην κάτω κοιλιακή χώρα και στο χέρι. Μεταφέρθηκε άμεσα με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο Παπανικολάου, όπου υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση και παραμένει νοσηλευόμενος.
Τα δύο μαχαίρια που φέρονται να χρησιμοποιήθηκαν στην επίθεση έχουν κατασχεθεί, ενώ έχει παραγγελθεί ιατροδικαστική εξέταση για τη διερεύνηση της υπόθεσης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ



