24 Ιουνίου, 2026
Expand search form

«ΟΧΙ» από το Λιβάνιο σε μητροπολιτικές λειτουργίες

Όλες οι κατηγορίες: ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ , ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Κοινοποιήστε

Ενάντια στη θέσπιση ενός ενδιάμεσου (ενός ενάμιση βαθμού αυτοδιοίκησης) όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ανάμεσα στους Δήμους και στις Περιφέρειες τάχθηκε ο Υφυπουργός Εσωτερικών Θεόδωρος Λιβάνιος στην ΚΕΔΕ που έγινε στην Αλεξανδρούπολη.

Το αίτημα είχε διατυπωθεί από τον πρόεδρο της ΚΕΔΕ Λάζαρο Κυρίζογλου που ζήτησε τη θέσπιση Μητροπολιτικής Διακυβέρνησης.

«Θα περίμενα, ενδεχομένως, να βλέπαμε μοντέλα που λειτουργούν στην υπόλοιπη Ευρώπη, όπως για παράδειγμα στο Παρίσι και στο Λονδίνο ή ακόμη και στη Νέα Υόρκη, αλλά αυτό είναι κάτι που μπορούμε να το εξετάσουμε και στο μέλλον», είπε χαρακτηριστικά ο Θεόδωρος Λιβάνιος.

Προηγούμενο Άρθρο

Συνταγή: Μοσχαράκι γιουβέτσι στη γάστρα

Επόμενο Άρθρο

Από ζήλια για μια επιδότηση του ΟΠΕΚΕΠΕ έγινε η βόμβα στα Βορίζια

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Η Κυβέρνηση στροβλίζεται στα σκάνδαλα και στην ακρίβεια

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΤρεις μήνες πριν από τις κάλπες, η πολιτική ατμόσφαιρα στη χώρα θυμίζει κυκλώνα που σαρώνει τα πάντα στο πέρασμά του. […]

Με επιτυχία η 3η χορευτική συνάντηση Μαραθώνιοι Δρόμοι του Συλλόγου γυναικών Μαραθώνα

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΜε μεγάλη επιτυχία, επαινετικά λόγια για τη διοργάνωση και το πιο θερμό χειροκρότημα του κοινού ολοκληρώθηκε η 3η Χορευτική συνάντηση […]

Ανασκόπηση στο Δήμο Αθηναίων από 30 Μαΐου έως 5 Ιουνίου: 7 δράσεις που πρέπει να γνωρίζεις

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΑνασκόπηση για την εβδομάδα που μας πέρασε έκανε ο Δήμος Αθηναίων που πραγματοποιήσε 7 δράσεις από τις 30 Μαΐου έως 5 Ιουνίου […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *