24 Ιουνίου, 2026
Expand search form

«ΟΧΙ» από το Λιβάνιο σε μητροπολιτικές λειτουργίες

Όλες οι κατηγορίες: ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ , ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Κοινοποιήστε

Ενάντια στη θέσπιση ενός ενδιάμεσου (ενός ενάμιση βαθμού αυτοδιοίκησης) όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ανάμεσα στους Δήμους και στις Περιφέρειες τάχθηκε ο Υφυπουργός Εσωτερικών Θεόδωρος Λιβάνιος στην ΚΕΔΕ που έγινε στην Αλεξανδρούπολη.

Το αίτημα είχε διατυπωθεί από τον πρόεδρο της ΚΕΔΕ Λάζαρο Κυρίζογλου που ζήτησε τη θέσπιση Μητροπολιτικής Διακυβέρνησης.

«Θα περίμενα, ενδεχομένως, να βλέπαμε μοντέλα που λειτουργούν στην υπόλοιπη Ευρώπη, όπως για παράδειγμα στο Παρίσι και στο Λονδίνο ή ακόμη και στη Νέα Υόρκη, αλλά αυτό είναι κάτι που μπορούμε να το εξετάσουμε και στο μέλλον», είπε χαρακτηριστικά ο Θεόδωρος Λιβάνιος.

Προηγούμενο Άρθρο

Συνταγή: Μοσχαράκι γιουβέτσι στη γάστρα

Επόμενο Άρθρο

Από ζήλια για μια επιδότηση του ΟΠΕΚΕΠΕ έγινε η βόμβα στα Βορίζια

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Βουλή: Κλείνει ο φάκελος Καραμανλή για Τέμπη, ανοίγει για Βορίδη, Αυγενάκη και ΟΠΕΚΕΠΕ – Το σενάριο της 717

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΔεν έχουν τέλος τα κοινοβουλευτικά παραπατήματα για την πλειοψηφία, η οποία μόλις κατάφερε να πάρει μια βαθιά ανάσα με την […]

Η Αναστασία Σιμητροπούλου Υποψήφια Δήμαρχος Αλίμου προγρμματίζει ειδική εκδήλωση για γυναίκες

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΕκδήλωση για τις γυναίκες κάνει η υποψήφια Δήμαρχος Αλίμου Αναστασία Σιμητροπούλου. Η Αναστασία Σιμητροπούλου έχει δημιουργήσει καλές προϋποθέσεις για την […]

Δήμος Αθηναίων: Ο Χάρης Δούκας απένειμε το Μετάλλιο της Πόλεως στον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Θεόφιλο Γ’

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΜε το Μετάλλιο της Πόλεως των Αθηνών τίμησε ο Δήμος Αθηναίων Χάρης Δούκας τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων και πάσης Παλαιστίνης Θεόφιλο Γ’, ο οποίος […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *