25 Ιουνίου, 2026
Expand search form

O Χάρης Δούκας γίνεται ο «κακός δαίμονας» για την κυβέρνηση

Όλες οι κατηγορίες: ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ , ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κοινοποιήστε

Το συνέδριο της ΚΕΔΕ στην Αλεξανδρούπολη έκρυβε δυσάρεστες εκπλήξεις για την Κυβέρνηση.

Οι μισοί γαλάζιοι δήμαρχοι απέφυγαν και δε ψήφισαν το ψήφισμα, της παράταξης που πρόσκειται στη Νέα Δημοκρατία. Το ψήφισμα πέρασε αλλά όχι με 50%+1 και έτσι καταγράφτηκε η πρώτη ήττα για τη Νέα Δημοκρατία στο συγκεκριμένο παιδίο.

Το ότι απέναντι βρέθηκε ένα ενιαίο μέτωπο κεντροαριστερών δυνάμεων με επικεφαλής τον Χάρη Δούκα, που παραλίγο να πλειοψηφήσουν, είναι το άλλο μήνυμα. Ο δήμαρχος της Αθήνας γίνεται ο «κακός δαίμονας» για την κυβέρνηση.

Προηγούμενο Άρθρο

Κατεβαίνουν αύριο οι αγρότες με τα τρακτερ τους στην Αθήνα

Επόμενο Άρθρο

Χρηματιστήριο Αθηνών: Επιστρέφει άνετα πάνω από τις 2.000 μονάδες με ώθηση από τις ΗΠΑ

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Οι χουντικοί ήταν λαμόγια με «χακί» – Τα απίστευτα σκάνδαλα της χούντας

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΤα τελευταία χρόνια υπάρχει μια μόδα που τείνει να περιβάλλει με ιδιότυπο φωτοστέφανο τους χουντικούς της 21ης Απριλίου. Απόρροια του […]

H ώρα της Προανακριτικής: Αντιμέτωπος με τις ευθύνες του ο Καραμανλής

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΗ πολιτική αντιπαράθεση κορυφώνεται μετά την πρόταση του ΠΑΣΟΚ για διερεύνηση κακουργηματικών ευθυνών – Αναμένονται καυτές συζητήσεις στη Βουλή ΑΘΗΝΑ – […]

«Μουδιασμένη» η πρώτη αντίδραση της κυβέρνησης για ΟΠΕΚΕΠΕ: Η δικογραφία θα μελετηθεί για περαιτέρω αξιολόγηση

Κοινοποιήστε

Κοινοποιήστε«Απόλυτη προτεραιότητα του Πρωθυπουργού ήταν και είναι η πλήρης εξυγίανση των διαχρονικών παθογενειών στη λειτουργία του ΟΠΕΚΕΠΕ», σημείωσαν κυβερνητικές πηγές για […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *