25 Ιουνίου, 2026
Expand search form

O Χάρης Δούκας γίνεται ο «κακός δαίμονας» για την κυβέρνηση

Όλες οι κατηγορίες: ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ , ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κοινοποιήστε

Το συνέδριο της ΚΕΔΕ στην Αλεξανδρούπολη έκρυβε δυσάρεστες εκπλήξεις για την Κυβέρνηση.

Οι μισοί γαλάζιοι δήμαρχοι απέφυγαν και δε ψήφισαν το ψήφισμα, της παράταξης που πρόσκειται στη Νέα Δημοκρατία. Το ψήφισμα πέρασε αλλά όχι με 50%+1 και έτσι καταγράφτηκε η πρώτη ήττα για τη Νέα Δημοκρατία στο συγκεκριμένο παιδίο.

Το ότι απέναντι βρέθηκε ένα ενιαίο μέτωπο κεντροαριστερών δυνάμεων με επικεφαλής τον Χάρη Δούκα, που παραλίγο να πλειοψηφήσουν, είναι το άλλο μήνυμα. Ο δήμαρχος της Αθήνας γίνεται ο «κακός δαίμονας» για την κυβέρνηση.

Προηγούμενο Άρθρο

Κατεβαίνουν αύριο οι αγρότες με τα τρακτερ τους στην Αθήνα

Επόμενο Άρθρο

Χρηματιστήριο Αθηνών: Επιστρέφει άνετα πάνω από τις 2.000 μονάδες με ώθηση από τις ΗΠΑ

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Σε ιδιωτικά funds τα ληξιπρόθεσμα χρέη επαγγελματιών και αγροτών προς ΕΦΚΑ/ΚΕΑΟ

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΜε κινήσεις μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, με τροπολογία της κυβέρνησης Μητσοτάκη που κατατέθηκε το βράδυ της Μεγάλης Δευτέρας, […]

ΟΠΕΚΕΠΕ: Καταπέλτης το πόρισμα του Εισαγγελέα για τον Καραμανλή

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΚαταπέλτης είναι το πόρισμα του εισαγγελέα για το «γαλάζιο» σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ για τον πρώην Υπουργό Κώστα Καραμανλή Η εισαγγελέας […]

Απουσίαζαν Αποστολάκη και Σαρακιώτης από το συνέδριο του Κινήματος Δημοκρατίας

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΗ απουσία του ναυάρχου Αποστολάκη από το Συνέδριο του Κινήματος Δημοκρατίας δεν είναι απλή πρωτοσέλιδνη είδηση, αλλά συμβολικό τέλος μιας […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *