23 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Αγρότες άδειασαν τέσσερις τόνους κοπριάς έξω από το κτήριο της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Στους δρόμους παραμένουν με τα τρακτέρ τους οι αγρότες πραγματοποιώντας μπλόκα και αποκλείοντας την κυκλοφορία σε κεντρικές οδικές αρτηρίες, ζητώντας να ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους.

Οι αγρότες πέρα από τα μπλόκα που έχουν στήσει στις οδικές αρτηρίες της χώρας προχωρούν και σε άλλες συμβολικές δράσεις.

Μία τέτοια συμβολική αλλά… «βρώμικη» δράση έκαναν χθες οι αγρότες της περιοχής έξω από το κτίριο της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.

Αγρότες μετέβησαν στο σημείο και ως ένδειξη διαμαρτυρίας έριξαν ένα «φορτηγό» βάρους τεσσάρων τόνων κοπριάς φυτικών υπολειμμάτων και σκουπιδιών μπροστά από το κτίριο της Περιφέρειας.

Προηγούμενο Άρθρο

Αλλαγή χρονιάς με Μαραβέγια – Μόρφη στο Σύνταγμα

Επόμενο Άρθρο

Προχωράει η Δημοτική Συγκοινωνία για την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού στο Δήμο της Αθήνας

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Μαρούσι – Άρης 87-80, Final 8 Κυπέλλου Ελλάδος: Τα Βόρεια Προάστια πανηγυρίζουν και η πρώτη έκπληξη στο Ηράκλειο είναι γεγονός

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΟι εκπλήξεις ήρθαν με το… καλημέρα στο Final 8 Κυπέλλου Ελλάδος μπάσκετ και το Μαρούσι φρόντισε καλά για αυτό Αν και η αρμάδα του […]

Πάνω από 275 μετανάστες σε λίγες ώρες νότια της Γαύδου

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΚλιμακώνονται οι επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης στη θαλάσσια περιοχή νότια της Γαύδου, με το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης […]

Μυστήριο με εξαφάνιση στη Μεσσηνία: Πήγε στο βουνό και δεν γύρισε ποτέ

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΗ Αμαλία Νικολοπούλου εξαφανίστηκε τον Οκτώβριο του 2021 στη Ρευματιά Μεσσηνίας ενώ πήγαινε να ελέγξει τα ζώα της στο βουνό. Τέσσερα χρόνια αργότερα, το […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *