23 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Αγρότες άδειασαν τέσσερις τόνους κοπριάς έξω από το κτήριο της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Στους δρόμους παραμένουν με τα τρακτέρ τους οι αγρότες πραγματοποιώντας μπλόκα και αποκλείοντας την κυκλοφορία σε κεντρικές οδικές αρτηρίες, ζητώντας να ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους.

Οι αγρότες πέρα από τα μπλόκα που έχουν στήσει στις οδικές αρτηρίες της χώρας προχωρούν και σε άλλες συμβολικές δράσεις.

Μία τέτοια συμβολική αλλά… «βρώμικη» δράση έκαναν χθες οι αγρότες της περιοχής έξω από το κτίριο της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.

Αγρότες μετέβησαν στο σημείο και ως ένδειξη διαμαρτυρίας έριξαν ένα «φορτηγό» βάρους τεσσάρων τόνων κοπριάς φυτικών υπολειμμάτων και σκουπιδιών μπροστά από το κτίριο της Περιφέρειας.

Προηγούμενο Άρθρο

Αλλαγή χρονιάς με Μαραβέγια – Μόρφη στο Σύνταγμα

Επόμενο Άρθρο

Προχωράει η Δημοτική Συγκοινωνία για την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού στο Δήμο της Αθήνας

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Σεισμός στην Κεφαλονιά

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣεισμός σημειώθηκε στην Κεφαλονιά, το μεσημέρι του Σαββάτου. Ο σεισμός σημειώθηκε βορειοανατολικά του Ληξουρίου και ήταν μεγέθους 3,9 Ρίχτερ. Σύμφωνα […]

Ημαθία: Άνδρας ανασύρθηκε νεκρός από αυτοκίνητο που έπεσε σε αρδευτικό κανάλι στο Νησέλλι

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣορός άνδρα ανασύρθηκε από επιβατικό αυτοκίνητο που εντοπίστηκε μέσα σε αρδευτικό κανάλι στην περιοχή Νησέλλι στην Ημαθία. Στο σημείο επιχείρησαν […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *