23 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Αγρότες άδειασαν τέσσερις τόνους κοπριάς έξω από το κτήριο της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Στους δρόμους παραμένουν με τα τρακτέρ τους οι αγρότες πραγματοποιώντας μπλόκα και αποκλείοντας την κυκλοφορία σε κεντρικές οδικές αρτηρίες, ζητώντας να ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους.

Οι αγρότες πέρα από τα μπλόκα που έχουν στήσει στις οδικές αρτηρίες της χώρας προχωρούν και σε άλλες συμβολικές δράσεις.

Μία τέτοια συμβολική αλλά… «βρώμικη» δράση έκαναν χθες οι αγρότες της περιοχής έξω από το κτίριο της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.

Αγρότες μετέβησαν στο σημείο και ως ένδειξη διαμαρτυρίας έριξαν ένα «φορτηγό» βάρους τεσσάρων τόνων κοπριάς φυτικών υπολειμμάτων και σκουπιδιών μπροστά από το κτίριο της Περιφέρειας.

Προηγούμενο Άρθρο

Αλλαγή χρονιάς με Μαραβέγια – Μόρφη στο Σύνταγμα

Επόμενο Άρθρο

Προχωράει η Δημοτική Συγκοινωνία για την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού στο Δήμο της Αθήνας

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

ΑΕΚ – ΟΦΗ, 0-1 Κύπελλο Ελλάδος: Τα κοπέλια γράφουν πάλι ιστορία και βλέπουν… ξανά ΟΑΚΑ!

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΟ ΟΦΗ δείχνει αναγεννημένος στα χέρια του Χρήστου Κόντη και το 2026 τον βρίσκει πιο ανεβασμένο ποτέ μέχρι στιγμής στη σεζόν, με […]

Τραγωδία στο Ρίο: 25χρονη βρέθηκε νεκρή από τους γονείς της

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΤραγωδία συγκλονίζει την περιοχή του Ρίου, καθώς ένα 25χρονο κορίτσι βρέθηκε νεκρό από τους γονείς της στην αυλή του σπιτιού […]

Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 63χρονος μετά από καταγγελία για σεξουαλική παρενόχληση 8χρονης σε πάρκο

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΓια προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας συνελήφθη 63χρονος ύστερα από καταγγελία ότι παρενόχλησε σεξουαλικά 8χρονη σε πάρκο των Συκεών, στη Θεσσαλονίκη. Το […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *