Στο Τριμελές Δικαστήριο Ανηλίκων Σερρών ξεκίνησε σήμερα η διαδικασία για την υπόθεση της δολοφονίας του 17χρονου Άγγελου, ο οποίος έχασε τη ζωή του στις 6 Ιανουαρίου 2025. Η εκδίκαση της υπόθεσης, ωστόσο, δεν προχώρησε κανονικά, καθώς προέκυψε ζήτημα με τη νομική εκπροσώπηση του ανήλικου κατηγορούμενου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η δίκη διακόπηκε προσωρινά έως τις 12 το μεσημέρι, καθώς ο συνήγορος υπεράσπισης του κατηγορουμένου δεν παρέστη στο δικαστήριο, επικαλούμενος την παρουσία του σε άλλη δικαστική διαδικασία στην Αθήνα.
Υπό αυτές τις συνθήκες, η πρόεδρος του δικαστηρίου αποφάσισε τη διακοπή της συνεδρίασης, προκειμένου να διασφαλιστεί η παρουσία δικηγόρου που θα αναλάβει την υπεράσπιση. Σε περίπτωση που αυτό δεν καταστεί εφικτό, προβλέπεται ο ορισμός συνηγόρου από τους σχετικούς καταλόγους ώστε η διαδικασία να συνεχιστεί χωρίς νέα καθυστέρηση.
Σύμφωνα με δικαστικές πηγές, δεν υπάρχει περιθώριο περαιτέρω αναβολής και η εκδίκαση της υπόθεσης αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός της εβδομάδας.
Η δίκη διεξάγεται κεκλεισμένων των θυρών, όπως προβλέπεται για υποθέσεις ανηλίκων, ενώ ισχυρή είναι η αστυνομική παρουσία στον χώρο των δικαστηρίων των Σερρών για την αποτροπή επεισοδίων.
Η υπόθεση έχει προκαλέσει έντονη συγκίνηση στην τοπική κοινωνία, με την οικογένεια του 17χρονου να ζητά δικαιοσύνη και πλήρη διαλεύκανση των συνθηκών θανάτου του.
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, η υπόθεση αφορά ανθρωποκτονία με δόλο, ενώ τα στοιχεία της δικογραφίας περιλαμβάνουν ευρήματα νεκροψίας – νεκροτομής που καταγράφουν εξαιρετικά εκτεταμένες κακώσεις.
Η ιατροδικαστική έκθεση, όπως αναφέρεται, κάνει λόγο για περισσότερα από 30 χτυπήματα και βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, καθώς και πολλαπλά κατάγματα και εσωτερικές ρήξεις σε ζωτικά όργανα.
Παράλληλα, μέλη της οικογένειας έχουν απευθύνει μέσω κοινωνικών δικτύων κάλεσμα για ειρηνική συγκέντρωση συμπαράστασης έξω από τα δικαστήρια των Σερρών κατά τη διάρκεια της διαδικασίας.



